Glitter

Idag gick jag till smyckesbutiken glitter och hittade de bästa på länge! 
 
De har ju haft clips örhängen innan men de jag upptäckte idag var att de nu säljer själva fästena seperat som man kan sätta på vanliga örhängen och alltså köpa vanliga stora snygga örhängen och sedan bara haka fast clipsen så att man inte behöver ha hål i öronen för att ha dem! För självklart så är de snyggaste örhängena den vanliga sorten ;) 
Så nu kan jag ha snygga örhängen trots att jag inte får ha hål i öronen fören om ett halv år ungefär.  
(Fick mina töjningar ihopsydda för en tid sen nämligen) 
Så jag köpte ett extra par fästen idag så att jag kan börja leta efter ett par lyxigare örhängen till bröllopet som jag kan byta fästen på bara, så är jag ready 2 go! 
 
 
💋// Emma


Kommentarer
Postat av: Natalie

Fint 😘

2016-05-07 @ 00:11:47
Postat av: T

Wow perfa juuu!!! 😍 ❤

2016-05-29 @ 07:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: