Happy pride! đŸŒˆđŸŸđŸčđŸ»

En vecka kvar till bröllopet sÄ nu Àr de verkligen inte lÄngt kvar! 
Idag Àr de ju helgen jag och Emilie trÀffades för första gÄngen (fast för 2 Är sedan efter otaliga sms & telefonsamtal!)
TyvÀrr sÄ kunde jag idag inte delta i sjÀlva paraden dÄ jag fortfarande har ont i min tÄ efter operationen jag var tvungen att göra igÄr (samt att jag mÄr skit nÀr jag Àter antibiotika..)
Men vi har fĂ„tt fira vĂ„r egna lilla pride hĂ€r hemma med god mat, mys och film! 🌈🌈🌈
 
De vi gjort nu iallafall gÀllande bröllopet Àr att vi bestÀllt all alkohol frÄn systembolaget denna veckan och idag skrev jag ihop alla namnen pÄ alla gÀster pÄ bordsplacerings korten! 
 
Skrev om och skrev om men tillslut tÀnkte jag att nu fÄr de rÀcka och skrev sÄ fint jag bara kunde. 
Men har svÄrt att skriva snyggt faktiskt, 
de kommer inte naturligt för mig sÄ mÄste anstrÀnga mig som sjutton! 
De Àr som nÀr man gick i skolan... första meningarna började alltid bra och sedan lÀngre ner mot pappret sÄg inte ens jag vad jag sjÀlv skrivit!  
Nu Ă€r de bara lite smĂ„ fix och detaljer kvar innan allt Ă€r ordnat! Nu börjar man verkligen lĂ€ngta efter dagen ❀ och om 7 dagar Ă€r de dags! 
 
💋 // Emma


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: